książki
Autor: Dean Buonomano | dodano: 2019-01-11
Mózg, władca czasu. Dlaczego dzień może być krótszy niż godzina, a minuta dłuższa od dnia

Twój mózg nieustannie mierzy czas. Kiedy rozmawiasz, precyzyjnie określa długość trwania każdej sylaby, a także dźwięków, gdy słuchasz muzyki, wie ile trwa doba, a nawet miesiąc. Mózg to wspaniały zegar!
Jak ludzki mózg mierzy czas? Jak robią to mózgi zwierząt? I czym w ogóle jest czas: obiektywną wielkością fizyczną, czy może tylko wytworem mózgu?
W swojej książce "Mózg, władca czasu", Dean Buonomano poszukuje odpowiedzi na te niezwykle ważne pytania - odpowiedzi, od których zależy więcej, niż myślisz.

Talent Buonomano sprawił, że lektura przypominała rozmowę w ulubionej kawiarni.
Stephon Aleksander, profesor fizyki, Brown University, autor książki "Jazz i fizyka".

Książka Deana Buonomano to objawienie, które głosi zupełnie nową wizję mózgu.
Lee Smolin, autor książki "Czas odrodzony"

Dean Buonomano jest profesorem neurobiologii i psychologii na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles i wiodącym teoretykiem w dziedzinie neuronauki czasu.

04/2020
Kwiecień
W 1976 r. w Clinton Township (Michigan) założono Instytut Kroniki, gdzie, w celu późniejszego ożywienia, przechowywane są ciała ludzkie i zwierzęce oraz próbki DNA.
Sądzisz, że świadomie kierujesz swoim życiem, podejmujesz racjonalne decyzje i z rozwagą kształtujesz swoje relacje z innymi? Jeśli tak, jesteś w błędzie. Słynny naukowiec, Leonard Mlodinow odkrywa przed czytelnikami zaskakujące i egzotyczne siły działające pod powierzchnią naszych umysłów.

Autor: Dean Buonomano | dodano: 2019-01-11

Talent Buonomano sprawił, że lektura przypominała rozmowę w ulubionej kawiarni.

Książka Deana Buonomano to objawienie, które głosi zupełnie nową wizję mózgu.
Lee Smolin, autor książki "Czas odrodzony"