książki
Autor: Robert Hofrichter | dodano: 2018-11-22
Tajemnicze życie oceanów

Morze jest niewyczerpanym źródłem opowieści! Jedna bardziej fascynująca od drugiej!
1 337 323 000 KILOMETRÓW SZEŚCIENNYCH
- tyle wody zawierają oceany. Gigantyczne akweny, które fascynują nie tylko artystów i poetów, ale przede wszystkim oceanografów i biologów. Robert Hofrichter jest jednym z nich.
Opisuje najciekawsze historie z mokrego świata, który otacza Ziemię. Poznajemy dziwny styl życia i osobliwe praktyki seksualne pod powierzchnią wody, spotykamy przyjazne rekiny i odurzone delfiny, dowiadujemy się o monstrualnych falach, potworach z głębin i o powstaniu życia na Ziemi. Książka tak ekscytująca jak nurkowanie w oceanie!

Sekrety oceanu,
Opowieści o potędze i pięknie oceanów.
Książka jak morze – zróżnicowana i ożywcza.
Z kolorowymi ilustracjami.

Robert Hofrichter - urodzony w 1957 roku austriacki biolog, obrońca przyrody, dziennikarz i fotograf natury. Jest autorem licznych dzieł, w tym słynnego na całym świecie leksykonu grzybów. Fascynującym podwodnym światem zainteresował się w już dzieciństwie, i to zainteresowanie nie opuszcza go przez 50 lat!

01/2022
W 1983 r. wystrzelono amerykańsko-europejskiego satelitę IRAS, pierwszego przeznaczonego do badań promieniowania podczerwonego.
Natura szaleje. Gdy dojdziemy do podstawowych praw fizyki, do samego fundamentu, znajdziemy się w domenie szaleństwa i chaosu, gdzie wiedza staje się wyobraźnią i odwrotnie. To miejsce, w którym na każdym kroku czają się wszechświaty równoległe i zadziwiające paradoksy, a przedmioty nie muszą zważać na przestrzeń ani czas.

Autor: Robert Hofrichter | dodano: 2018-11-22
Tajemnicze życie oceanów

1 337 323 000 KILOMETRÓW SZEŚCIENNYCH

Sekrety oceanu,
Opowieści o potędze i pięknie oceanów.
Książka jak morze – zróżnicowana i ożywcza.
Z kolorowymi ilustracjami.