książki
Autor: Robert Hofrichter | dodano: 2018-11-22
Tajemnicze życie oceanów

Morze jest niewyczerpanym źródłem opowieści! Jedna bardziej fascynująca od drugiej!
1 337 323 000 KILOMETRÓW SZEŚCIENNYCH
- tyle wody zawierają oceany. Gigantyczne akweny, które fascynują nie tylko artystów i poetów, ale przede wszystkim oceanografów i biologów. Robert Hofrichter jest jednym z nich.
Opisuje najciekawsze historie z mokrego świata, który otacza Ziemię. Poznajemy dziwny styl życia i osobliwe praktyki seksualne pod powierzchnią wody, spotykamy przyjazne rekiny i odurzone delfiny, dowiadujemy się o monstrualnych falach, potworach z głębin i o powstaniu życia na Ziemi. Książka tak ekscytująca jak nurkowanie w oceanie!

Sekrety oceanu,
Opowieści o potędze i pięknie oceanów.
Książka jak morze – zróżnicowana i ożywcza.
Z kolorowymi ilustracjami.

Robert Hofrichter - urodzony w 1957 roku austriacki biolog, obrońca przyrody, dziennikarz i fotograf natury. Jest autorem licznych dzieł, w tym słynnego na całym świecie leksykonu grzybów. Fascynującym podwodnym światem zainteresował się w już dzieciństwie, i to zainteresowanie nie opuszcza go przez 50 lat!

09/2019
Październik
W 1978 r. Wanda Rutkiewicz jako trzecia kobieta na świecie oraz pierwsza Europejka weszła na szczyt Mount Everestu (8848 m n.p.m.)
14 września 2015 roku zaczęła się era nowej astronomii, która przez najbliższe stulecia kształtować będzie naszą wizję świata, opartą na obserwacji nie światła, lecz fal grawitacyjnych emitowanych przez ruchy i drgania ciał niebieskich.

Autor: Robert Hofrichter | dodano: 2018-11-22
Tajemnicze życie oceanów

1 337 323 000 KILOMETRÓW SZEŚCIENNYCH

Sekrety oceanu,
Opowieści o potędze i pięknie oceanów.
Książka jak morze – zróżnicowana i ożywcza.
Z kolorowymi ilustracjami.