Technika (52)
Morgen Peck | 2017-09-22

Owadzie oczy inspiracją dla antyodblaskowych powłok ekranów telefonów komórkowych. W pogodną letnią noc w powietrzu lata wiele ciem.

Catherine Caruso | 2017-07-25
Maszyny zdolne do rozpoznawania stanów emocjonalnych pomogą starszym osobom.
Mark Peplow | 2017-06-20

Wydrukuj, zetrzyj i znów drukuj. Papier pokryty nanocząsteczkami można wykorzystać nawet 80 razy.

Kate Wong | 2017-05-25

Odkrycie pradawnych narzędzi kamiennych z kenii stawia pod znakiem zapytania historię narodzin pierwszych wynalazków.

2016-12-21

10 WAŻNYCH POMYSŁÓW, które mogą rozwiązać problemy i poprawić jakość naszego życia
Wyrażenie „zmieniający świat” jest nadużywane. Jak jednak określić globalne skutki takich wynalazków, jak tranzystor, sieć WWW czy telefon komórkowy? Niektóre pomysły naprawdę zmieniły historię. Czy baterie wdychające węgiel, roboty połykane w kapsułkach, satelity do telekomunikacji kwantowej i siedem innych idei przedstawionych na kolejnych stronach odegrają podobną rolę? Dziś można jedynie domniemywać, bo wiele ludzkich zamiarów kończy się fiaskiem, a im śmielsze idee, tym ryzyko większe. Niewiele jednak dzieli pomysły, które budzą początkowo uśmiech, od tych, bez których później nie potrafimy się obejść. A niektóre z nich inicjują prawdziwe transformacje.
Redakcja Scientific American

2016-03-14
Agencja Promocyjna INVENTOR sp. z o.o. jako Oficjalny Przedstawiciel na Polskę ma przyjemność zaprosić do wzięcia udziału w XIX Moskiewskim Międzynarodowym Salonie Wynalazków i Innowacyjnych Technologii „ARCHIMEDES" w Moskwie.
03/2019
Marzec
W 1882 r. Robert Koch ogłosił w Berlinie wyodrębnienie bakterii (prątka) odpowiedzialnej za gruźlicę.
Poznaj sekrety płuc i dowiedz się, jak oddychać, żeby żyć dłużej. Czy wiejskie powietrze na pewno jest zdrowe? Jak kasłać, żeby żyć dłużej?