Wszechświat (74)
2015-09-29
CDP.pl z przyjemnością informuje, że jest już dostępny audiobook „Marsjanin”, na podstawie bestsellerowej powieści Andy’ego Weira pod tym samym tytułem. CDP.pl jest producentem i wyłącznym dystrybutorem audiobooka w Polsce. Firma współpracuje przy projekcie ze studiem Fish Ladder & Platige Image i Juice, które zrealizowało trailer pt. "Our Greatest Adventure" wprowadzający widzów w tematykę zbliżającej się premiery filmu „Marsjanin” z Mattem Damonem w roli głównej.
Lee Billings | 2015-08-20
Dwa rywalizujące ze sobą zespoły astronomów próbują uzyskać bezprecedensowe obrazy olbrzymich planet obiegających odległe gwiazdy. Te odkrycia mogą wpłynąć na przyszłe metody poszukiwania planet.
Bogdan Dobrescu i Don Lincoln | 2015-07-24
Dominujące we Wszechświecie cząstki niewidocznej ciemnej materii mogą mieć niezwykłe właściwości i wiele odmian.
Michael West | 2015-07-24
„Dawni mieszkańcy Hawajów byli astronomami” – pisała w 1897 roku Lili’uokalani, ostatnia królowa Hawajów.
Ken Croswell | 2015-04-22

Galaktyki o bardzo niskiej gęstości w oku kamery.

05/2019
Maj
W 1844 r. Samuel Morse przesłał z Waszyngtonu do Baltimore pierwszą w historii wiadomość własnej konstrukcji telegrafem elektrycznym.
Książka "Jak powstał język" wyjaśnia, co wiemy, co chcielibyśmy wiedzieć i czego zapewne nigdy się nie dowiemy o powstaniu najpotężniejszego narzędzia, jakie stworzył człowiek. To podsumowanie całej obecnej wiedzy na temat ewolucji języka.