Polecamy
ziemia | 2017-11-23
Dzięki dronom naukowcy mogą oglądać z bliska gorące wnętrze krateru.
technika | 2017-10-30

Im więcej pistoletów i strzelb, tym więcej morderstw i gwałtów – wskazują kolejne badania, których wyniki próbują jednak podważyć zwolennicy powszechnego dostępu do broni palnej.

ziemia | 2017-08-29
Aby uchronić świat przed głodem, naukowcy próbują ingerować w złożone zależności łączące rośliny z mikroorganizmami, szkodnikami, składnikami odżywczymi i innymi elementami fitobiomu.
człowiek | 2015-07-24
Substancje chemiczne produkowane przez rośliny w celu odstraszania szkodników pobudzają komórki nerwowe w sposób, który może chronić mózg przed chorobami, takimi jak alzheimer i parkinson.
ziemia | 2015-05-25

Niektóre mrówki budują w swoich gniazdach latryny.

technika | 2015-05-18
Włączenie tradycyjnego odkurzacza sprawia, że wydostaje się z niego bardzo nieprzyjemna woń. Przyczyną tego są odchody milionów roztoczy oraz toksyny bakterii składające się na kurzu domowy, których zwykły odkurzacz nie jest w stanie przefiltrować. Jego sprawność oczyszczania powietrza zasysanego podczas sprzątania wynosi tylko kilka do kilkunastu procent. Worek papierowy ma otwory, inaczej nie przepływałoby przez niego powietrze. Ból głowy, zapalenie gardła, astma, alergia to niektóre tego skutki. Jak ich uniknąć? Rozwiązaniem jest używanie urządzenia wielofunkcyjnego Roboclean, którego skuteczność oczyszczania powietrza wynosi aż 99,993% według badań renomowanej instytucji certyfikującej TÜV.
człowiek | 2015-04-22
Dlaczego Stany Zjednoczone powinny stosować metody agencji DARPA w rozwoju systemu nauczania?
nauki ścisłe | 2015-04-22

Pojawienie się 15 dziewcząt na parafii w Croft, małej miejscowości w zachodniej Anglii, nie było przypadkowe…

człowiek | 2015-03-25

Neurony „zapalają” się w naszych głowach, zanim jeszcze uświadomimy sobie, że podjęliśmy decyzję. Jednak to odkrycie nie oznacza, że jesteśmy „biochemicznymi marionetkami”.

«12131415161718192021»