Polecamy
nauki ścisłe | 2016-02-24
Druga polska edycja fenomenalnego podręcznika biologii opracowanego przez zespół słynnych biologów amerykańskich.
człowiek | 2016-01-18
Przedstawiamy Państwu informator o Międzywydziałowych Indywidualnych Studiach Matematyczno - Przyrodniczych (MISMaP).
nauki ścisłe | 2015-11-26
Ciccarelli i White, znakomici dydaktycy i profesorowie psychologii, napisali najnowocześniejszy i najbardziej wszechstronny podręcznik wprowadzający do tej dyscypliny na świecie! To od paru lat najpopularniejszy podręcznik psychologii w Stanach Zjednoczonych.
nauki ścisłe | 2015-12-22
10 ważnych osiągnięć, które poprawią jakość codziennego życia, zmienią technikę komputerową, a może nawet ocalą naszą planetę.
człowiek | 2015-12-14
Polskie instytucje naukowe i firmy mogą odnieść sukces w programie ramowym Horyzont 2020. Potencjałem nie ustępujemy jednostkom i przedsiębiorstwom zagranicznym. Ale sam potencjał  nie zagwarantuje sukcesu w Horyzoncie 2020.
człowiek | 2015-11-19
Przynajmniej raz w tygodniu można podziwiać, jak wzorowany na japońskim wachlarzu most dla pieszych Merchant Square Footbridge w londyńskiej dzielnicy Paddington z gracją unosi się w górę, aby umożliwić przepłynięcie niewielkich stateczków historycznym kanałem.
wszechświat | 2015-11-19

W opowiadaniu o Sherlocku Holmesie Srebrny Płomień słynny detektyw rozwiązuje zagadkę kryminalną dzięki zwróceniu uwagi na coś, co się nie zdarzyło – pies podwórzowy ani razu w nocy nie zaszczekał. Astronomowie odwołują się teraz do podobnej dedukcji przy rozwiązywaniu tajemnicy czarnych dziur, poszukując gwiazd, które nie wybuchły.

nauki ścisłe | 2015-11-19

Specyficzną miarą atrakcyjności łamigłówki, będącej od dłuższego czasu w obiegu, jest liczba jej nazw i odmian

technika | 2015-10-22
Sześć metrów pod powierzchnią Morza Śródziemnego trwa eksperymentalna uprawa roślin umieszczonych w przezroczystych plastikowych bąblach. Truskawki, bazylia, fasola i pomidory rosną jak szalone we wnętrzu swych podwodnych domów wypełnionych powietrzem.
01/2017